veroniicakarlssons

Inte så bra!

Kategori: Allmänt

Jobbet gick inte så bra idag. Sålde en försäkring precis i början av passet men sen blev det inte nå mer tyvärr.. så 8 timmars jobb och en såld försäkring kan väl inte direkt kallas för godkänt :S Annars var det väl ganska okej att jobba dubbelpass, kommer se till att göra det då o då för att slippa åka dit 3 ggr i veckan. Den här veckan ska jag däremot jobba 3 fristående pass, ska jobba imornkväll, på onsdagkväll o på söndagkväll..

Nu trodde jag att vi skulle gå o lägga oss o titta på ett avsnitt av las vegas.. men nu verkar det som att Micke hämtar mackor i köket. Aja, det var tydligen bara två mackor idag, så då går det väl snabbt!!

Imorn ska jag simma.. sen ska jag ha föreläsning i två timmar o sen ska jag till biblan o antingen låna en bok som jag står i kö på eler kopiera ur den boken om jag inte kan låna den imorn! Sen ska jag hem o läsa!!

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: