veroniicakarlssons

Jag gillar VERKLIGEN majs!

Kategori: Allmänt

Var på Olles igår o käkade middag o kollade på matchen, vilken match! Men jag återkommer till det, först vill jag berätta om middagen! Vi käkade oxfilé, asgott var det! Sen fick man välja 2 "sideorders" och då var majskolvar ett val så jag vade det. Så får vi maten, o då har alla fått en varsin majskolv, så jag skämtar lite om att då var det ju nödvändigt att jag har beställt in en extra majskolv :P Så säger servitören "o vem ville ha extra majs?" Vafan.. jag ville inte ha extra majs, jag visste ju inte att man redan skulle få det!! Varför har de så att det inågr saker man fr beställa extra i priset men sen finns det redan på tallriken? Galet var det. Så jag skulle käka 3 hela majskolvar OCH 200gr oxfilé OCH pommes. Seriöst, 3 majskolvar, det e typ en lunch för mig. Så jag åt en lunch och en middag till middag. Hoppsan! Tezz beställde potatisgratäng till sin mat (man fick välja vad man ville ha för potatis) o shit vad den smakade peppar. Helt galet, smakade bara peppar. Så hon frågade om den skulle smaka så för både jag o micke smakade på den och alla tre var  överens om att den smakade alldelles för mycket peppar, men den skulle tydligen smaka så :P Så hon fick pommes istället!

Matchen va grym. Skitkul match o kolla på, spännande typ hela tiden. O vi klarade oavgjort. Jag tycker dock att det var tack vare Portugal som vi klarade det. De hade två målchanser som skulle va mål, praktiskt taget öppet mål. Sen att de slutar kämpa i alla situtationer och lägger sig ner så vi kan ta bollen är ju inte direkt till vår nackdel. Men jag tycker vi spelade bra, riktigt bra försvar. Majstorovic va grym!! Men han kanske kan sluta spotta heeeela tiden ;P

Nu sitter vi o kollar på robinsson från igår. Det snöar ute. Idag blir en lugn dag! Kommer bilder från i helgen lite senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: