veroniicakarlssons

Jag verkar bli ledig

Kategori: Allmänt

God morgon! Idag rinde de aldrig o behövde nån vikarie så jag verkar bli ledig. Eller ska jobba ikväll, men tills dess e jag ledig iaf! Har inte så mycket planerat men ska titta igenom min rapport så jag kan skriva ut den o lämna in den på imorn eller på fredag!

Imorn börjar nya kursen, då måste jag prata med läraren om att jag ska va borta i 2 veckor så han förhoppningsvis fixar saker som jag kan göra då istället för allt jag missar!

Nu e det nog dags för frukost!
 

                                         
                                             Pyssel med Thailand-fotoalbum!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ooops, sov visst ganska länge... Har grejer att göra kl 13, men i em kan jag-blir det för sent? Kanske runt 15 då... Fattar inte hur jag inte kan vakna av klockorna på morgonen... suck!

    2009-03-25 | 11:41:46
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: