veroniicakarlssons

Känns som en lat vecka!

Kategori: Allmänt

Halloj!

Idag stod väckarklockan på 9, jag vaknade typ 8.50 så det var jätteskönt att slippa vakna av klockan! Jag gick upp o tog det lugnt en stund, sen kom micke upp o gjorde frukost! Efter frukosten så sätter vi oss för att plugga lite, jag gjorde min opponering på ens rapport och Micke skulle läsa en artikel som va 229 sidor eller nåt sånt.. när han har suttit i typ 20 min så kommer han på att det är fel artikel, smart :P Så han gick o la sig i sängen o spelade sitt mini-psp. Men jag gjorde färdigt min opponering. Har seminariet idag 15-16.30 så ska gå lite tidigare o skriva ut allt på biblan.

Jobbade igårkväll. Micke har blivit jätteduktig, han sålde 3, jag sålde bara en.. det betyder att micke sålde 5 förra veckan o jag 2 :P Vi ansökte om semester till resan också, 2½ veckor blir vi borta från umeå!

Jag har faktiskt typ ingen träningsvärk från igår, jätteskönt! Så ska nog kunna gå ut o springa imorn igen! Beror på om jag får jobba elle inte. Har skrivit upp mig att jag kan vikariera imorn o på onsdag så vi får se om de ringer..

Jag tycker att jag har varit ledig ganska mycket på sista tiden, men den här kursen startade så jäkla hårt så det har vart skönt att den slutar lite lugnare. På torsdag börjar nästa kurs; kommunikation, värdegrund och hållbar utveckling - den verkar jätteflummig!

Enda dagen jag går hela dagen i skolan den här veckan e fredag, lyx!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: