veroniicakarlssons

Kryssning

Kategori: Allmänt

Haha, nej, kläderna är inte till ett hemligt bröllop.. de är till kryssningen! Är ju finmiddag varje kväll o då tyckte Micke att han behövde lite nya kläder :) Och jag klagar inte om de är såhär fina ;) Själv köpte jag så många klänningar i Thailand så jag får klara mig. Men om jag hittar en vanlig enkel svart klänning så ska jag köpa den, bara för att det helt enkelt e bra att ha en svart klänning :P

Nu e Micke hemma hos föräldrarna i Stockholm. Idag ska de sätta sig och boka utflykter till kryssningen. Woohoo! Det e inte lång tid kvar nu. Mindre än 2 månader. Ganska exakt 7 veckor kvar!

Jag gjode värsta fyndet igår. Kollar ju på the hills varje tisdag på datorn på mtv:s hemsida.. så man alltid har sett det nyaste från usa, tar ju lite längre id innan de visar det här på mtv. Men nu har det varit uppehåll i typ 3 månader så när jag bara kikade runt lite på internet igår så ser jag att whitney, som är med i the hills men ny har flyttat till new york har kommit med en egen serie, The city. Klockrent att jag hittade den nu när jag ska va ensam en vecka, 11 avsnitt har kommit! Katjing! Men jag måste ta det lite lugnt, för jag skulle kunna titta på alla 11 på en dag, men jag har varit duktig. Tittade på 2 igårkväll och 1 imorse till frukosten. Sen blir det nog två ikväll.. så kanske ungefär 3 om dan när jag e ledig.. Då har jag ett kvar tills på måndag.. och sen kommer ett nytt avsnitt på tisdag.. då är det bara onsdag o torsdag när jag inte har nåt o sen kommer ju Micke på fredag.. haha, bra planerat!

Idag ska jag även se till att läsa lite.. har läst typ 15 sidor idag. Nä.. nu sa jag nog fel, läste lite i sängen också innan jag gick upp, så typ 20 sidor! Ska läsa typ 40 sidor till idag hoppas jag! Ja, det ska inte va nåt problem.

Inatt när jag låg o sov, somnade ganska enkelt faktiskt, det trodde jag aldrig. Men då iaf, så ringde självklart käre storebror o väckte mig för att han ville ha sällskap när han gick hem från krogen, haha, så dum! Nä, så får man inte säga.. jag hade gjort likadant om jag hade vågat 00.45 natten till fredag.. det e klart man vill ha sällskap när man går själv! Typiskt bara att det var svårare att somna om efter det :P Nä,men hade en ganska smärtfri natt, hoppas att resten av nätterna går lika bra. Bara 7 ensama nätter kvar nu ;P

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

  • Storebror säger:

    På väg hem från puben låter bättre. Krogen hängde man ju på när man var ung och dum. Om du blev sur för att du blev väckt borde du vara arg på Teresia som inte svarade när jag ringde. Då var jag ju tvungen at ringa dig eftersom Leyla skulle upp och jobba.

    2009-03-06 | 12:21:13
  • Veronica säger:

    Haha, förlåt. Klart du va på väg hem från puben, du e ju gammal nu! Ja, det e ju egentligen Tezz jag e arg på.. men du tog det inte som en hint när varken leyla eller tezz ville prata med dig att det inte var rätt tid att ringa nån? :P Haha, nä, du får ringa när du vill :P Iaf, när jag e ledig dan efter.. o det händer ganska ofta!

    2009-03-06 | 13:53:53
  • Anna säger:

    Haha Ja om du kallar ett glas vin för party så! :P Ja såklart han måste va fin på kryssningen ju, är inte det minsta avis-bara så du vet! :P

    Jo det blir nog runt sjön imorgon, vi får ta med oss lite matsäck å elda lite! (mohaha säger pyroman-anna)

    2009-03-06 | 16:14:34
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: