veroniicakarlssons

Laxmiddag!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag utmanat Micke att göra en laxmiddag till mig! Han hittade ett recept på mjölkpaketet som han gjorde om lite! Och det blev skiitgott! Jag fick inte va i köket när han lagade maten o när jag väl kom in så hade han lagt upp fint o så :)



Det var lax med creme fraishe (charlottenlök, senap o vitt vin), stekta körsbärstomater med rivet citronskal och råsocker och allt serverat med ris!


Jättegott!!


Sen var vi på drinkkväll hos en i Mecke klass, men vet inte om jag skulle kalla det för drinkkväll, hemmafest skulle jag kalla det :P Micke drack JD med cola o jag drack malibu med annanasjuice. Micke blev skiitfull.. tokigt! Vi skulle ta det lugnt :P Men han påstår att han mår bra nu så vi ska  ut o springa om nån timme!

Ikväll ska vi jobba! Bläää...

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Ser ju gott ut. Pluspoäng för dukningen, tjusigt! Bon appetit.

    2009-03-22 | 19:13:26

Kommentera inlägget här: