veroniicakarlssons

Ledig vecka!

Kategori: Allmänt

Skulle egentligen ha en ganska fullproppad vecka, 8.30-15 tisdag, onsdag, torsdag i skolan och jobba 17-21 på torsdag o sen sitta på biblan o läsa hela dagen på fredag. MEN det va innan jag fick våra skrivningsfrågor på det här momentet som ska va inne om 2 veckor. 2 frågor blev det, båda går att besvara av böckerna vilket betyder att jag tänker ta ledigt från föreläsningarna den här veckan! Istället tänker jag försöka få vikariera en dag och sedan göra skrivningsfrågorna de två andra dagarna! Skönt! Idag gick jag hem vid lunchför jag tyckte inte jag fick ut så mycket av föreläsningen. På kvällen har jag varit hos Anna o födelsedagsfikat! Nu ska jag kasta mig i soffan hos Micke en stund o sen gå o lägga mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: