veroniicakarlssons

Män som hatar kvinnor!

Kategori: Allmänt

Ojojoj, vilken film. Bästa svenska filmen vågar jag nog påstå. Möjligtvis även den sjukaste, råaste och brutalaste svenska filmen också! Men den var väldigt bra, se den!! Ska du bara se en film det här året så är det den här filmen du ska se, den var grymt bra, med betoning på grymt, den var grym på alla sätt man kan använda ordet grym!! Efter filmen GICK vi faktiskt hem, tog ca 45-50 min men det var skönt när vi hade suttit i över 2½ timmar och efter det sov vi nog båda gott inatt för ingen av oss hade vidare lust att gå upp imorse, trots att min väckarklocka inte gick igång förän 8.45 o jag inte väckte micke förän 9.30! Men å andra sidan var vi ju inte hemma förän vid 1 inatt.

Nu har vi suttit och skrivit basgruppsarbete tills på måndag då det e seminarium. Så nu e det långhelg, eller ska jobba ikväll.. men sen e det helg! Dock måste jag läsa lite, eller ganska mycket i helgen..

Nu ska jag o Micke ner på stan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: