veroniicakarlssons

Maxi!

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit på bolaget och på maxi! Det e typ det bästa jag vet :P Haha, nä.. men det e kul o handla mat! Speciellt när man får åka bil hem o slipper bära, men det e väl mest Micke som ska klaga på o bära för han bär alltid mest! Men nu ska vi inte behöva handla på ett tag. Förutom typ mjölk dårå. Men vi behöver nog inte storhandla igen förän Mamma o Hans kommer upp i påsk. O då kan vi nog inte storhandla såå mycket heller för efter det ska jag åka hem några dagar (så då behöver det mest finnas pasta, köttbullar, havregryn, lingonsylt och mjölk hemma), o sen åker vi knappt en vecka efter det. Så egentligen blir nog nästa storhandling i maj! Skönt! Inte för att det var en storhandling idag direkt, det var typ en halv storhandling kanske.. Behövde inte dirket nån mat, mest frukost och frukt.

Halsen börjar gå över n, det e bra, då kommer den va bra på lördag!

Jag borde ha pluggat massor idag, men det visste jag typ att jag inte skulle göra..egentligen handlar det bara om att komma igång, men det e ju det som e det svåraste! Aja, på lördag ska jag börja iaf!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hehe ja du tillbringar nog liite för mycket tid där om du kan nummer på rummen.. :P Lite roligt för Olga kommenterade att "hoppas det inte är det lilla rummet bara" just innan vi såg att -Jo det var det! ;)

    2009-03-12 | 21:13:24
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: