veroniicakarlssons

Ny vecka

Kategori: Allmänt

God morgon!

Nu e det äntligen måndag igen :P Haha, nä, så e det nog inte så många som känner, men jag som har varit ensam hemma hela helgen tycker faktiskt att det e skönt. För nu har halva tiden gått som Micke ska va borta! Eller ja, lite senare idag har halva tiden gått, men jag kommer nog inte hinna tänka på det idag för jag har fult upp! Jag har faktiskt ganska fullt upp hela veckan!

Måndag: 09.30-10.00 plugga, 13-16 seminarium, 17-21 jobba
Tisdag: 10-12 föreläsning, 12- basgruppsarbete, på kvällen måste jag plugga
Onsdag: 8.30-11 föreläsning, 11- basgruppsarbete, efter det åka ner på stan o lämna utdrag på stadshuset + handla till i helgen, 17-21 jobba
Torsdag: Ledig faktiskt. Men ska börja på rapporten och städa hemma tills Micke kommer hem!
Fredag: 13-16 seminarium, 19 Micke :)
Lördag: Inflyttningsfest hos Anna o Mattias
Söndag: 17-21 jobba

Fullt upp o fullt upp, idag o på onsdag e iaf ganska fulla. Men hela veckan e planerad iaf, det e alltid skönt o ha nån dag som man bara kan göra vad som helst på, men jag har ju lördag innan festen, men det bästa vore om jag skrev på rapporten då :P Aja, det blir nog bra. Det e skönt o ha mycket o göra när Micke e borta, då tänker jag mindre på att han inte e här. Han har för övrigt kommit fram till hemavan ordentligt. Innat vid 00.30 skickade han sms att de satt o hade någon rolig frågesport, så honom går det ingen nöd på. Imorn tills på torsdag åker de ut på tur, så då kan vi nog inte höras, då blir det ännu tråkigare att han e borta :P Nä, ag ska inte klaga så mycket på det, jag tyker att jag har klarat det ovanligt bra den här gången, jag kan sova på nätterna o så :)

Jag har lite ont i halsen, hade det till o från förra veckan också, sen hade jag feber bara en kväll.. va jättekonstigt. Om halsen inte ger sig kanske jag måste sjukanmäla mig idag.. nej, va synd :P Haha, det blir nog o jobba ändå om jag känner mig själv!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hoppas att det går bättre på jobbet idag och att du slipper utskällningar.. ;)

    2009-03-09 | 17:27:51
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: