veroniicakarlssons

Nydalasjön

Kategori: Allmänt

Hallå hallå!

Nu sitter jag hemma hos anna sen ett par timmar tillbaka.. jag, anna o mattias har gått runt nydalasjön för att grilla.. men det gick inte så bra att få upp nån eld med sur ved så efter drygt en timme gav vi upp o gick hem till dem. När vi skulle hem från grillningen tyckte anna att vi skulle gå över isen, och de gjorde vi, och dyblöta blev vi. Vi pulsade i snö upp till halva vaden o längst ner var det bara vatten, så fötterna badade! Nu har vi ätit korv o druckit kaffe o nu bakar anna o mattias ska börja med maten för de ska ha middagsgäster ikväll. Så jag ska nog gå hem snart!

Ikväll måste jag läsa lite, ska förbereda 2 seminarier i veckan o ikväll måste jag ha läst färdigt till det första så jag kan börja läsa till det andra imorn. Men det e inte så mycket kvar o läsa idag, kanske 30 sidor, men det e så mycket onödigt så jag läser väl typ hälften :P Sen kanske jag går över hit igen o kikar på schlagern.. om jag inte hinner somna, efter promenaden var vi riktigt möra!

Imorn har jag fullt upp. Ska jobba imornkväll.. känns lite jobbigt, vill helst vara ledig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: