veroniicakarlssons

Pokerfejs

Kategori: Allmänt

Nej, nej, jag har inget pokerfejs på föreläsningarna. Är det en tråkig föreläsning och jag e trött så gäspar jag! Precis så var det idag. Läraren verkade jättebra men alla dessa föreläsningar om självklara saker börjar trötta ut en. Jag har heller inte sovit jättemånga timmar per natt de senaste nätterna, blir alltid minst en kopp kaffe för mycket när jag jobbar, de har så jäkla gott kaffe!! Så idag, fast föreläsningen bara var 1½ timme så höll jag på o dö! När jag kom hem la jag mig o sov nästan på direkten tills micke väckte mig o hade gjort lunch! Snällt :)

Idag ska jag bara läsa lite o ta det lugnt. Har sovmorgon imorn, men ska gå o simma vid 9. Ja, det e ju ändå sovmorgon :P

Micke ska jobba ikväll så själv ska jag titta på mästarnas mästare kl 20 o sen vet jag inte riktigt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: