veroniicakarlssons

Praktisk dag!

Kategori: Allmänt

God morgon alla glada!

Idag blev det sovmorgon, vaknade vid 9.45, skönt! Jag stannade till slut hemma från jobbet igår o det var nog bra för jag har fortfarande ont i halsen. Har haft det i över en vecka nu, vet att jag började känna av det när jag o Micke gick hem från bion förra tisdagen! Aja, ja ska försöka ta det lite lugnt idag o vila bort det, men har ändå lite planer. Måste ner på stan och lämna utdraget för jag åkte aldrig ner igår :P Jag ska även köpa nån liten inflyttningspresent till anna o mattias som har inflyttningsfest på lördag! Sen kanske jag ska åka till maxi. Också måste jag plugga lite.

Strax ska jag äta frukost, men jag hade glömt att ta fram brödet ur frysen igår.. typiskt! Så nu e det fryst så jag hoppas på att det ska tina snabbt! Tänkte äta äggmackor till frukost! Mums! Jag skulle också kunna rosta mackorna, bara så de tinar.. vi får se! Till lunch blir det pankakor, har mjölk som måste ta slut! Mjölken går inte åt lika snabbt när Micke inte e hemma, även om han har dragit ner på sin mjölkkonsumtion också så går det åtminstonde 3 liter i veckan när han e hemma, jag köpte en liter för exakt en vecka sen och idag går den ut så måste göra slut på den så då blir det pankisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: