veroniicakarlssons

Shopping!

Kategori: Allmänt

Igår åkte vi ner på stan o shoppade innan jobbet! Var mest micke som shoppade, ojojoj! Han köpte nya kostymbyxor, 2 nya skjortor, en väst, 3 t-shirtar, ett par skor, strumpor... Ja, det e allt jag kommer ihåg :P Nä, han köte skärp också.. Själv köpte jag två bh:ar, strumpor och en plattång.. hmm.. han köpte vantar också o tennisbollar köpte vi. Mmm.. va mycket pengar som gick, men det e ok, för imorn e det lön igen, vi får lön varje fredag!

Idag ska jag umgås med Micke hela dagen för ikväll åker han till sthlm, och på söndag åker han direkt från sthlm upp till hemavan och kommer inte hem förän nästa fredag! Så jag ska va ensam ett tag.. inte alls roligt! Men det e lugnt, jag ska nog lyckas sysselsätta mig!

Idag e det plusgrader, nu hoppas jag att snön ska börja smälta snart. Dags för vår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: