veroniicakarlssons

Sitta stilla

Kategori: Allmänt

Ja, jag kan inte göra så mycket annat idag! Har världens träningsvärk i benen, men även träningsvärk i både ryggen och magen.. haha, låter som om jag har gått igenom värsta träningspasset men jag har bara joggat en halvtimme :P MEN, det vafr väldigt hobbigt. Jag fick peppa mig själv att fortsätta hela tiden och när jag sprungit hela rundan var jag heelt död. Men det känns ändå bra inför sommaren, om jag klarade 4 km nästan på ren vilja första gången jag var ute o joggade på 4 månader så bör jag klara 1,2 mil om typ 4 månader!

Igårkväll var Ivan o Anna här. Jag skulle prata lite med Ivan inför min rapport i skolan men det gick rätt fort, sen fikade vi o satt o snackade skit. Micke o Ivan fastnade vid datorn och jag o Anna satt mest o snackade! Efter att de hade gått så kunde man tro att Micke skulle lossna från datorn, men icke. Han satt i soffan med båda datorerna och vägrade gå o lägga sig! Så jag satt o väntade till kl 1 o sen gav jag honom onda ögat ;) Då gick vi o la oss :P

Idag ska jag plugga.. e ledig resten av veckan för att skriva rapport. Asskönt. Jag hade tänkt va färdig med rapporten redan imorn, men det kommer jag nog inte va, men kanske på fredag! Nu sitter Micke o övar på en redovisning så det e lite svårt att koncentrera sig på o plugga, så jag tog paus. Men jag tänkte bli färdig med resultatdelen idag, då har jag skrivivt inledningen, syftet och resultatet. Då har jag teoridelen, metod, metod-diskussion, diskussion och referenslista kvar o göra imorn o på fredag, det borde jag hinna!

Anna kommer hit lite senare så ska vi fika för det blev cheesecake kvar igår. Sen ska vi åka till strömpilen också och handla lite. Ikväll ska jag jobba!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: