veroniicakarlssons

Som lovat..

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder från i helgen!


Lördagskvällen startades med en varsin hallon-smoothie till mig och Micke. Jag ville ha en smoothie till middag för att vi inte hann laga mat, då gjorde Micke en drink-smoothie istället :P Aja, det gick ju bra iaf!

 
Micke satt och spelade tv-spel som vanligt :P Nä, jag bara skojar, vi sjöng faktiskt singstar!

         
Hemma hos Anna o Mattias var det fullt hus under schlagern.. o åtminstone 4 stycken tyckte att rätt låt vann!




Nu väntar jag på att Micke ska ringa. Han e på möte.. o när det e slut ska vi ses på ålidhem och äta.. jag e jättehungrig!!
Ikväll blir det hembakad cheesecake, då kommer Anna o Ivan över och fikar lite! Micke har fått hålla sig ifrån cheesecaken fast den har varit färdig i flera timmar. Det var ett test för honom ;)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja, skitgod cheesecake låter väl inte helt fel.. :P

    Har skola imorgon till 12.30 och hade nog tänkt träna efter det men efter träningen kanske? Du ska inte träna något imorrn? blink

    2009-03-17 | 22:47:32
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anna säger:

    Får bli träning för mig imorgon istället så jag tittar väl förbi efter lunch å sådär.. Sväng en sväng på Strömpilen också eftersom mina skor läcker in.. :(

    2009-03-18 | 07:24:44
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: