veroniicakarlssons

Söndagkväll

Kategori: Allmänt

Ja, nu e det söndagkväll, den här helgen har bara flygt förbi! Nu har jag vart ute o sprungit för en stund sen o håller egentligen på o laga mat men den klarar sig själv i ca 25 min nu så jag tänkte passa på o lägga upp lite bilder från i helgen!

Börjar med fredagkväll när det var lite förfest hemma hos oss med singstar och let´s dance!


Jag o Linus sjunger! Jag vann! Linus klagade på mig efteråt, han sa att han bara hörde mig o inte tv:n. Men hallå, försök sjunga bad day med daniel powter utan att ta i, det e omöjligt :P  Jag tyckte han va lite dålig förlorare :P


Tezz tyckte iaf att jag var bra :D

                   
                    I bankomatkön innan vi går till NH


Micke säger antagligen typ "Jo, så var det faktiskt" eller "Du var faktiskt fullare än mig den kvälen". Ser ut så på hans ansiktsutryck och på det där pekfingret som åker upp i luften när han tycker att han har rätt ;) Härligt att jag känner honom så bra att jag vet vad han säger utifrån en bild, visst? ;)


Systrarna Karlsson intog dangolvet när det var nästan tomt! (och ägde det ;))


Längst, kortare, kortast. Fast det stämmer egentligen inte, jag e kortare än Tezz, men vi kan ju låtsas :P Förresten ser Tezz lite halvdöd ut på den här bilden, var hon kanske fullare än vi trodde?! :P Det var kanske därför hon ine tyckte det var kallt när vi gick hem fast det var 13 minus ute!!


Igår var vi som sagt på Olles o käkade! Har ett par bilder därifrån också!


Jag säger bara TRE! Tre sådana majskolvar fick jag.. galet! Nä, men tack för informationen att man redan fick en majskolv, då kanske jag inte hade valt att få två extra.. Men jag åt iaf två av tre.. så det var ju bra! Oxfilén var gudomlig! En gång till! Nä, men det var ju bra att jag tog extra majskolvar.. man fick smör till de, det fick man inte till den man hade på tallriken! :P


Tezz o Micke under middagen! Väldigt naturligt foto, visst?!


Nä, nu var det slut för den här gången! Jag e hungrig! Ikväll blir det kyckling med ris och limesås till middag. Den e klar om typ en kvart.. ag hoppas Micke har hunnit hem från gymmet tills dess, för jag e jättehungrig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: