veroniicakarlssons

Sönderproppad helg?

Kategori: Allmänt

Nu är den här skolveckan också avklarad och det känns ävldigt skönt, den har varit ganska fullproppad! Hade seminarium idag i 3 timmar men det var faktiskt det bästa seminarium vi haft! Vi var 4 par som höll i en varsin minilektion. Den första handlade om fåglar, då fick vi lära oss lite om olika fågelläten, sen hade jag och min parkamrat en lektion om ett kortspel, sen hade nästa par om biologisk utveckling i förhållande till sexualundervisning (eller nåt sånt) och det sista paret lärde oss om tand- och munhygien! Väldigt bra! Nu kan jag massor!

Helgen är väldigt planerad förutom just ikväll då jag tror att Micke och jag bara kommer va hemma och ta det lugnt! Imorn måååste jag verkligen plugga! Måste, måste, måste!!! Sen på kvällen ska vi på inflyttningsfest hos Anna och Mattias, det e väl det enda jag ser fram emot den här helgen, för sen är det jobb hela söndagen, 12.45-21, usch!

Nu måste jag städa och diska innan Micke kommer hem! Men han kommer inte förän om typ 3 timmar så det e inte sådär väldigt bråttom!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja ganska skönt att slippa gå ut - såg ju att träden låg lite ner i blåsten, huvva! ;)

    Ja men imorgon är det väl bara att droppa in någon gång mellan 18-19 sådär... Verkar inte bli så stort party dock.. heheh! Men Olga skulle komma iaf och sen syskonen (som ju mer eller mindre är tvungna..) :P Får väl se om det vågar droppa in fler som jag skrivit till, men annars blir det ju mera bål till er... hahahah!

    2009-03-13 | 23:20:44
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anna säger:

    Förresten, vad sysslar ni med i skolan egentligen? Kortspel och olika fågelläten? Hehe...

    2009-03-13 | 23:22:05
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: