veroniicakarlssons

Träningsvärk!

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit ute o sprungit! 4 km typ.. Jag höll på o dö! Men jag tvingade mig själv att klara hela rundan! O nu när jag har klarat den en gång har jag ingen anledning till att inte klara den nästa gång.. så nu måste jag alltid klara den! Fan! :P
Målet e ju 1,2 mil sista juli så då e det bäst att man kommer igång! Nästa runda blir på torsdag, har en känsla av att mina ben ommer va ganska möra då! Känner typ redan träningsvärk.. nä, men e väldigt trött i benen!

Jag tycker iaf att jag har varit duktig!

Komer upp lite bilder från i helgen senare, har inte hunnit än..

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ojoj, 4 km i utomhus detta slask?! Inte illa.. Fast billigare än Iksu.. :P

    2009-03-17 | 20:27:57
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: