veroniicakarlssons

Upptagen och trött!

Kategori: Allmänt

Jag e jättetrött! Ute e det blött o molnigt, jättetråkigt väder, men skönt att snön börjat smälta. Har haft seminarium idag och det var det sista förhörsseminariet! Skööönt! Nu har vi en vecka på oss att skriva våra rapporter och sen blir det ett opponeringsseminarium och sen är denna hemska kurs slut!! Woohoo!

I lördags var vi hos anna o mattias o tittade på schlagern, helt klart rätt låt som vann! Kul dock att många reagerar negativt på Sofia för att hon sjöng på grekiska men ingen verkar bry sig speciellt mycket om att delar av vinnarlåten e på franska, hmm... mig spelar det ingen roll, är det inte krav på att det ska va på svenska kan det få va på vilket språk som helst. Jag fattar ungefär lika mycket grekiska som jag fattar gotländska så :P

Igår jobbade både jag o Micke hela dagen! För Micke gick det jättebra, han sålde 5 försäkringar! Själv sålde jag 1.. men hade två till på g så var ganska arg ett tag. Folk som ångrar sig när vi redan börjat med avtalet..

Idag borde jag plugga.. har gjort det lite men nu orkar jag inte så mycket mer. Ska göra lite intervjufrågor dock!

Nu har ni blivit lite uppdaterade! Imorn ska jag nog springa för första gången på väldigt länge, ska bli spännande! Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag sprang idag!! Hihi jag var först ut då.. :P

    2009-03-16 | 16:18:39
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: