veroniicakarlssons

Utmanad!

Kategori: Allmänt

Fyra...

1. TV-program jag brukar se: One Tree Hill, The Hills, Brothers and Sisters, Cityakuten

2. Saker jag gjorde igår: Jobbade, handlade, pluggade, sov

3. Saker jag längtar till: Kryssningen, hunden, påsk, sommar!

4. Saker som står på min önskelista: Hund, nytt jobb, en låång resa, fleecetröja :P

5. Saker jag tycker om att göra: Sova, laga mat, resa, shoppa

6. Saker jag avskyr: Sova själv, natt-tåg, orättvisor (klyscha, visst.. men det händer så mycket sjukt i den här världen och jag AVSKYR det verkligen, fråga Micke, det e han som får stå ut med mina utbrott om allt jag läser som hänt), Samhälle, vetenskap och utbildning-kursen (den e sååå tråkig)

7. Saker jag åt i går: Donken, gott o blandat, macka, yoghurt

8. Bloggar jag utmanar: alla som känner sig träffade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: