veroniicakarlssons

Utmanad

Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad av Anna att i min 6e bildmapp lägga in det 6e fotot i den mappen eller vad man ska säga :P Och sen skriva några rader om fotot.


En suddig bild på micke :P Skulle fota honom när han sov men just då klev han upp :P Va väl typ ett halvår sen.

Jag utmanar de som känner sig utmanade!

Sitter och tittar på grey´s anatomy med mig själv. Har ätit med mig själv. Sen ikväll ska jag sova med mig själv igen. Skickade ett sms till Micke o sa att det e dags att han kommer hem nu, men han kan inte läsa det än så han vet inte att han borde komma hem.. så jag får nog vänta tills på fredag ändå. 2 dar kvar nu!

Imorn ska jag ner på stan, för jag gjorde aldrig det idag.. sen hoppas jag att anna ringer o säger att de ska åka till strömpilen o handla för då ska jag följa med! Om jag mår bra imorn ska jag nog testa o springa också, om det inte e jättekallt ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: