veroniicakarlssons

Va?!

Kategori: Allmänt

Nu får det vara nog!! Vi bestämde oss lite spontant för att vi skulle gå på bio ikväll, o det blev lite bråttom för micke skulle precis åka iväg o jobba. Så vi bokade biljetterna, o sen såg jag att filmen håller på i 2½ timmar, så då sa jag men vafan, då går det ju inga bussar hem (på skämt, för jag trodde att bussarna fortfarande gick då, nån iaf!).. Men jag kollade för säkerhets skull, o inte fan går det nå bussar hem efter kl 00.. va?! Inte en enda? Nope.. Helt sjukt. Men då hade vi ju redan köpt biljetterna o Micke vägrar gå in o lämna tillbaka de.. Så då måste vi typ ta taxi hem, för jag tror inte att nån av oss kommer att känna för att ta en en timmes promenad hem.. Och då blev det helt plötsligt en dyr bio!!!

Ska se män som hatar kvinnor iaf. Har köpt boken på bokrean också, men har hört att både filmen och boken e så bra så jag kan nog motivera mig att läsa boken även efter att jag sett filmen, om inte annars på flyget över till USA när jag ändå inte kommer ha speciellt mycket för mig! Det e mindre än 2 månader kvar nu.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: