veroniicakarlssons

Vackert väder men ingen utgång..

Kategori: Allmänt

Idag var det igen otroligt fint väder ute när jag vaknade! Sköönt. För även om dagen ska gå till att sitta inne o plugga så mår jag bättre av att solen skiner in genom fönstret än att se alla dessa moln! Micke tycker att jag ska ta en promenad för att det e fint väder, det tycker inte mina ben som fortfarande gör otroligt ont! Men imorn är de nog bättre. Hade tänkt o springa igen iomrn, men det ska tydligen regna då.. typ 6 plusgrader och regn, det betyder att MYCKET snö kommer försvinna imorn! Så på det sättet är det ju skönt, men jag har hellre sol om jag ska gå ut o springa! Men det kanske inte regnar heeela dan kan vi ju hoppas!

Idag har jag tagit det väldigt lugnt hittills! Har nästan skrivit färdigt resutatdelen i min rapport, tänkte minst göra färdigt resultatet och diskussionen idag men möjligtvis även metoden! Jag har ätit frukost och lunch och kikat lite på tv och besämt med Sofia att vi ska dra ihop gamla klassen om några veckor när jag ska hem en sväng! Då blir det öl på friday´s! Men innan dess har jag mycket som ska göras! Fast nästa vecka e jag typ ledig tisdag och onsdag så då tänkte jag skriva upp mig att jag kan vikariera då, spännande! Micke är på en skola idag och vikarierar för 8or! Har snackat med honom ett par gånger och det verkar gå bra!

Jag har lite bilder på cheesecaken jag bakade, den blev väldigt fiin! Såg ut nästan som i kokboken! Ska lägga upp de när jag orkar!

Nu längtar jag till imorn när vi ska hem till Ivan och Anna och dricka vin och kolla på Let´s dance för då kommer jag ha skrivit färdigt det mesta på min rapport och kunna slappna av och bara njuta av det trevliga sällskapet (och det goda vinet ;)).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: