veroniicakarlssons

Vikarie

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit vikarie i en 3-4! Först hade jag engelska med treorna o sen hade de lite eget arbete allihopa! O tillslut hade jag religion med fyrorna då vi lästa om buddismen! Det var jättekul, fast vissa var lite stökiga! Men de flesta var jättesöta o snälla! De ringde kl 7.50 imorse o väckte mig, o skulle inte va i skolan förän 12.15.. tyckte jag va lite onödigt :P Så jag har varit vaken lite för länge för att bara ha jobbat 12.15-15.20 :P Men blev några extra slantar iaf för jag får betalt för 4 timmar :D Jag har skrivit upp att jag kan jobba imorn också så vi får hoppas att de ringer!

Annars har det inte hunnit hända så mycket idag.. mitt under matlagningen kom vi på att vi inte hade nån mjölk.. så jag gick o köpte pizza istället :P

Såg ett one tree hill-avsnitt också när jag kom hem, underbart!

På torsdag kommer Tezz upp o i påsk kommer både mamma, hans och mickes föräldrar hit, härligt härligt!
Såå.. nu e det bara Fredrik o Leyla jag väntar på *hint* I sommar kanske? ;)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh vad spännande att du fick jobba i skolan!! Men ganska nervöst också så kanske bra att de ringde samma dag! Om du inte ska jobba imorgon kanske du vill träna eller ta en liten promenix?

    2009-03-25 | 00:00:19
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: