veroniicakarlssons

Woohoo!

Kategori: Allmänt

Va nyss inne på skatteverket och net var inga negativa nyheter inte! Woohoo! Både jag o Micke blir rika i sommar!! Ja, nu finns det iaf inga tvivel att vi inte skulle ha både råd och tid med en hund i sommar! Vi kommer nämligen kunna vara lediga hela juli och augusti skulle jag tro, och kanske jobba deltid i juni! Skööönt!! Plus att nu när jag loggade in på mitt konto, så har jag helt plötsligt fått lön :O What? Ringde Fredrik en snabbis, han trodde att det hade blivit fel med en mjukdag tidigare så nu fick jag ut pengar för den, man tackar!!

Jag o Micke kollade lite på hemnet tidigare, blev helt chockade, fanns en lägenhet på tomtebo för 200 000 kr, det e ju helt galet!! En 2:a.. om vi köpte den med 20.000 som kontantinsats så skulle vi ha en månadsavgift på drygt 5000, o då ingick både el, internet och kabeltv! Helt sjukt! Vi betalar ju nästan så mycket nu! Galet galet! Meeen.. det blir nog inget lägenhetsköp för vår del! Det blir ju hund ;)

Jag e ganska nöjd just nu!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men en hund måste ju ha trygghet! Köp ni den lägenheten tycker jag!! Kan ju va hundvakt om ni åker neråt någon helg då.. muta

    2009-03-25 | 18:47:08

Kommentera inlägget här: