veroniicakarlssons

Fredrik e ett vanligt namn..

Kategori: Allmänt

..både min bror och min handledare heter det, kan ni tänka er? :P

Har haf prektik 9-14 idag, gjorde typ ingenting.. satt o lyssnade på 8ornas gymnasieinfo i en timme o sen lastade jag in saker i en bil i typ 20 min... annars gjorde jag ingenting! :P Men imorn är det allvar igen för då e det utflykt :P Härligt härligt.. jag ska inte klaga, men jag e trött! Men nu e det sista utflykten o sen är det bara en vecka kvar innan sommarlovet.

Efter praktiken var jag hos anna i typ en timme, vågade ta vägen genom skogen fast någon tydligen sett en björn häromkring. Ganska exakt där vi bor faktiskt, den sågs på carlshem o det e inte stort vill jag lova! Sen åkte vi ner på stan, jag handlade lite o åt innan jobbet o sen jobbade jag. Nu har jag bara 5 pass kvar, skönt för just nu e jag så jäkla arg!! Förra veckan började vi sälja cancerförsäkringar o då drog de ner vår provision från 125 kr till 70 kr. Men det va okej för den var lite enklare att sälja.. Men nu.. jag fick en chock nä jag kom till jobbet. Vi säljer sjukhusvistelseförsäkringar på grund av olycksfall, de e skitsvårsålda (härligt sammansatt ord), o vi får 20 kr per sälj. VA?! Heeeelt sjukt!! Så, så, så förbannad e jag!!!! Aja, jag tror jag kommer jobba 1 eller 2 pass till med det o sen går vi tillbaka till cancer eller barnförsäkringar igen!

Sitter o kollar på CL-finalen egentligen, men inge kul när Barcelona leder... Jag måste packa också o sova!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: