veroniicakarlssons

Glest mellan inlägg..

Kategori: Allmänt

Halloj allihoppa! Nu e jag hemma igen efter ännu en utflykt med ungdomarna. Jag e helt slut!!! Har sovit i 2 timmar o sen gick jag o köpte pizza. Nu ska jag slappa i soffan o sen måste jag packa upp innan jag går o lägger mig, men det kommer definitivt bli en tidig kväll ikväll!

Utflykten var bra iaf. Vi vandrade, paddlade, lekte, grillade o så.. som det ska va på en utflykt. En kanot välte på vägen hem men det gick bra!

Jag o Fredrik har planerat lite för mina uppgifter också, så det känns jättebra. Ska hålla i 2 lektioner nästa vecka, så ska planera de i helgen. Men då ska det bli jättefint väder... det blir nog bra :P

Nä, nu ska jag ladda datorn lite - sitter med den i knät framför tvn.. min favvoställning :P

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Vadå för uppgifter? Har glömt helt!??

    2009-05-26 | 20:52:16

Kommentera inlägget här: