veroniicakarlssons

New York

Kategori: Allmänt

Jag har ont i mina fotter!! Har gatt runt i NY hela dan, o det va jobbigt! Men det va haftigt ocksa, allt e jattestort! Idag var vi vid time square, vi gick runt lite i central park, va vid rockafeller center (eller hur det nu stavas) och vi var uppe i empire state building! Men jag trodde vi skulle fa aka upp till 102 vaningen men vi va bara pa 86e sa det va ju typ samma som i bangkok! Men lite fler hoga byggnader o kolla pa har, men aven lite dyrare o lite langre ko, vi koade typ i 2 timmar for att komma upp :P

Allt va iaf haftigt! O vi har fotat massor hela resan sa bilder kommer nar jag kommer hem! Anledningen till att jag inte har skrivit innan e for att internet pa baten och i miami va sa dyrt! Men har e det gratis :P

Imorn ska det regna.. men vi ska tydligen in till new york o ga ute hela dan anda (inte mitt val for det finns ett shoppingcentrum har i new jersey dar vi bor med 300 butiker). Men pa fredag ska det bli fint igen. (Om det blir fel med dagarna for er sa e det for att vi e 6 timmar efter har).

Na, nu ska jag ga o lagga mig o sova sa jag orkar med morgondagen ocksa!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Låter härligt trots dåligt väder! Här är det faktiskt sol idag men det har varit några trista dagar, försöker pressa så snart solen är framme så jag inte får komplex då du kommer hem, fast idag blåser det riktigt mycket så sitter faktiskt inne trots sol.

    Bra med mycket foton, me like! Hälsa Micke!

    2009-05-07 | 13:38:23
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: