veroniicakarlssons

New York

Kategori: Allmänt

Tankte bara skriva lite snabbt! Idag kom vi fram till New York! Har ar det gratt o regnigt o det ska det vara alla vara dagar har tyvarr.. Men vi tanker inte stoppas for det :P
Idag kommer vi nog dock inte gora sa mycket. Det tar ungefar en halvtimme att aka fran hotellet in till New York! Imorn blir det nog att ga o strosa lite i central park! O kanske kolla time square o mojligen empire state building. Beror pa hur lang tid allting tar!

Vi har haft det jattebra hittills. Kryssningen var antagligen inte den sista vi aker pa :P Amerikanare ar harliga manniskor, alla ar valdigt gastvanliga och trevliga, jag hade en annan bild av amerikanare, vet inte varfor - men fordomen har krossats!!
Vi stannnade aldrig med baten i mexico pa grund av svininfluensan! Det var vi nojda med, hade ingen lust att bli sjuka! Men baten var verkligen sjukt underbar. Men mer om det nan annan gang.

Jag e inte jatteimponerad av miami, var som vilken turistort som helst, kanske lite finare. Men var mer turistigt an jag trodde det skulle va. O forsta dagarna vi va dqar blaste det jattemycket, men det var varmt anda, vi va ute o gick en hel dag o efter det hade jag galna bonn-brannan!

Ses snart!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Låter som ni har det underbart där borta, ja förutom regn då.. :P Här regnar det också-tråkigt!! Gjorde tentan för en vecka sen nu och du kan ju gissa vem som inte dök upp-fast jag såg henne utanför innan... hmm!

    De där fördomarna du har är ju om folk från Texas juh.. hihi!! Jaja, njut nu de sista dagarna, jag är fortfarande INTE avis! :D

    2009-05-06 | 08:38:51
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Brorsan säger:

    Kul att du äntligen skriver något. Fanns det inte internet på båten? Hör av dig när du kommer hem.

    2009-05-06 | 21:54:11

Kommentera inlägget här: