veroniicakarlssons

Paddling och övernattning vid sävarån

Kategori: Allmänt

Ja, imorn blir det att åka iväg o campa en natt med högstadiebarnen. Jag ska va i skolan kl 9 så ska vi iväg, kl 11 ska vi möta barnen ett par mil bort o sen ska vi åka iväg o paddla. Själva paddlingsturen e ca 1,5 mil tror jag. Den största delen av sträckan kommer vi paddla imorn o sen resten på tisdagmorgon innan vi åker hem. Det ska bli kul, lite spännande också! Jag känner ju ingen, har varit där på praktik en dag innan den här utflykten.. Sen blir det två liknande utflykter nästa vecka, men då ska Micke iväg också, så då har jag inget o packa i :P

Nu ska jag sova!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha, ja det skulle väl vara för den sakens skull då :) Tindra fyller år på torsdag så du var väldigt nära, men jag ska absolut gratta henne från dig då :)



    Åh, jag ser att ni köpt hund. Guuud vad söt han var, nu blir man ju inte lite avis!

    2009-05-19 | 20:45:47
    Bloggadress: http://malliiin87.blogg.se/
  • Anna säger:

    Hello! Intervjun gick alla tiders så nu har jag praktikplats i Ume till hösten-härligt!! Fick som enhetschef inom äldre så det blir perra!

    2009-05-20 | 15:03:22
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: