veroniicakarlssons

Skola, skola, skola, jobb!

Kategori: Allmänt

Nä, riktigt så der inte livet ut..! Var hemma imorse o städade en del! Vi har gjort upp listor på vad som ska göras när för att det inte ska va så jäkla mycket o städa hela tiden. Så imorse så rengjorde jag toaletten, spisen och rensade köksbordet medan micke torkade och putsade vardagsrumsbordet och dammsög! Sen var det dags att gå iväg till skolan. Har en hemtenta i kommunikation som ska vara färdig idag så gjorde lite på den innan jag lunchade med Anna! Nu sitter jag och lär mig att klippa ihop bilder i windows moviemaker.. Lagom peppad! Efter det ska jag iväg till jobbet! Så efter jobbet ska jag göra färdigt hemtentan! Just nu har vi iaf rast i några minuter till..

Imorn blev jag ledig, trodde jag hade obligatoriskt inför vfu:n men det va inte obligatoriskt så ska sitta hemma istället och planera inför vfu:n själv förutom att jag ska till skolan en snabbis och få låna Linneas anteckningar på lite som jag har missat under resan!

Igår var jag o vickade i en fjärdeklassare! Det va kul, de va snälla o goa! Jag hade SO och svenska med dom! Idag e Micke iväg o vickar på högstadiet, han skulle ha svenska o engelska!

Nä, nu e det dags igen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: