veroniicakarlssons

Soool o bad!

Kategori: Allmänt

Äntligen e sommaren här! Härligt härligt!! Idag blev det till och med årets första dopp! Jag, Micke, Ivan, Anna o Linus var vid nydala och badade! Blev bara ett snabbt dopp docl, det var inte direkt varmt, det isade verkligen när man gick i! Men sen var det skönt att ligga o torka i solen! Idag var det riktigt varmt ute! Jag var duktig och smörjde in mig också så jag har inte bränt mig nåt!! :)

Den sista utflykten med skolan blev lyckad den också, men nu e det skönt att det e över :P Jag blir så trött av det! Det var svinkallt på natten o typ alla hade haft svårt o sova, jag sov i 4 timmar igår när jag kom hem :P Sen grillade vi o va en snabbis på Ålidhem för att kolla läget. Är ju brännbollsyran här den här helgen så då brukar det vara mycket festande på ålidhem, men det var ganska lugnt i år! Så vi gick hem o sov istället! Micke va också trött, han var ju också iväg på utflykt o kom hem i torsdags men han var o spelade brännboll på yran också. De åkte dock ut efter 3 matcher!

Nu har vi kollat på robinsson-finalen som fick en oväntad vinnare! Men jag kan inte påstå att hon inte var värd det! Hon var som bäst när det gällde helt enkelt o hon hade inte fått en enda röst på sig i nåt ö-råd förän finalen o då fick hon tillräckligt många för att vinna! Så grattis till henne! Jag hejade dock på Anna o hoppades hon skulle hinna när Jarmo fick det svårt med pusslet i slutet! Alla fyra hade varit värdiga vinnare! Diplomatisk jag är va?!

Efter Robinsson har jag suttit på balkongen o pluggat. Det var inte jättevarmt men det var ljust och med en tjocktröja var det riktigt skönt att sitta där! Jag gjorde en stor kopp kaffe och satte mig och läste och skrev! Så nu e jag färdig med mina restuppgifter som jag fick på grund av resan, förutom en som jag inte har fått en och det är den största :S Måste maila läraren igen imorn och se till att få uppgiften! Sen har jag gjort färdigt en av de tre uppgifter som jag ska göra under praktiken och påbörjat en annan.. de ska va inne på onsdag :P Men jag kommer inte kunna lämna in alla tre då så kommer lämna in den sista på torsdag för jag ska hålla två lektioner då och det är de jag ska skriva om! Men jag ska göra så mycket som möjligt på den uppgiften också innan så jag bara kan komplettera den efter för på torsdag ska vi hämta Astonm också och efter det blir det nog inte så mycket plugg :P

Nu ska vi sova! Natti!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha ni är ju galna!! Tänkte på er igår då värmen kom "på riktigt" och på att ni badade redan i maj förra året också.. Tokigt!!! :P

    2009-05-31 | 22:43:34
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: