veroniicakarlssons

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

Ja, nu var man tillbaka i skolan igen! Det e nästan skönt faktiskt! För nu vet jag att jag har några saker att göra men att det e sommar sen o tänker jag vara ledig ganska mycket! Sitter i röda rummet och skriver hemtenta. Vi har tre små hemtentor i den här kursen och nu gör jag den sista, skönt! Men det e två ganska stora frågor, satt en timme med den innan semestern, och nu har jag suttit en timme idag och om en timme kommer jag vara färdig med första frågan - o det e inte såå ofta en fråga tar 3 timmar. Men det e ok, frågan är ganska intressant. Den handlar om hur man kan använda sig av publicisitiska arbetssätt, såsom webbtidning eller webbradio i skolan. Däremot verkar den andra frågan inte så rolig, men den e större så :P Måste läsa en del innan jag kan börja med den. Så om en timme ska jag försöka hitta de böckerna o börja läsa lite!

Sen kanske det blir en kaffe med Anna om hon hinner, hon försov sig idag och har väldigt mycket att göra i skolan idag o imorn! Sen blir det hem och ta hand lite mer om hemmet och förhoppningsvis ska jag ut o springa innan middagen! Det e dags att komma igång på riktigt nu om jag ska klara mitt mål! Hejja!

Nä, nu ska jag sätta igång igen!

Fredrik, du e knäpp! Du har fått se över 70 bilder!!! Fler kommer när de kommer :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: