veroniicakarlssons

Trött!

Kategori: Allmänt

Nu e jag galet trött! Förutom en timmes sömn hemma hos mamma och en halvtimme på planet till Umeå så var det ca 30 timmar sen vi sov. Eller vi o vi, Micke har somnat på soffan! Dock väldigt välförtjänt! Ja, idag kom vi hem. Landade på arlanda vid 7 o fick skjuts hem till mamma där vi lämnade av margaritaglas som vi hade köpt till fredrik o leyla! Också umgicks vi lite o åt frukost o fikade :P När vi kom hem till Umeå gick vi till Maxi med Anna o Ivan o handlade lit frukost, frukt o grönsaker! Och nu har jag fört över bilder till datorn, ca 250 foton har vi tagit så jag kommer inte lägga ut alla, många e lika varandra :P Men tänkte börja lägga ut några från de första dagarna nu..


Flygplatsen i Chicago


Utsikten från balkongen i Miami


Alla står o vantar på Sandra utanför hotellet :P


Boardwalken på stranden i Miami. Skulle lätt springa på den om jag bodde i Miami, det var det många som gjorde!


Vi pausade i promenaden och og nåt o dricka!


Den omtalade bonnbrännan! Jag har kämpat hårt för att bli av med den. Och man skäms lite när man ser ut såhär på stranden!


Utanför Miami Inc.

                             
Utsikten från båten när den ligger i hamnen i Miami.


En av poolerna på båten.


Promenaddäcket inne på båten.

Så, där e några bilder från första dagarna.

Andra dagen på båten blåste det väldigt mycket och vi var på havet hela dagen så då var det nästan lite långtråkigt :O Nä men vi fikade lite o tittade på allt som fanns att titta på, o jag va lite bakis (micke me tror jag) så vi sov lite middag o tog det lugnt. Kommer inte ihåg vad vi gjorde efter middagen, men jag vet att jag hae ont i magen på kvällen så vi gick o la oss ganska tidigt eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter o gå i land på Haiti.

Jag fortsätter uppdatera imorn, för nu tänker jag gå o lägga mig o sova!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh vilka härliga bilder, men den snyggaste var ju helt klart "bonnabrännan"!! :D

    2009-05-10 | 20:40:32
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Paula säger:

    Härligt att få se foton från resan! Och ta nu igen er o sov ut, det behöver även ungar ibland

    puss o kram

    2009-05-10 | 22:59:19
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: