veroniicakarlssons

Aktivering

Kategori: Allmänt

Idag ska jag aktivera Aston som han aldrig blivit aktiverad förr :P Och själv ska jag också aktiveras.. :P

Gör idag:
  • Damma
  • Torka golvet
  • Städa toalett/handfat
  • Torka vardagsrumsbordet (köp aldrig ett glasbord)
  • Julpynta (om det hinns med)
  • Plugga
  • Gå långpromenad med Aston (4 km)
  • Spåra med Aston
  • Gå på bio
Det kommer bli en kul fredag! Strax ska jag göra mig i ordning så ska jag o Aston gå på långpromenad, han kommer va riktigt trött efter den för han är inte så van vid sådana promenader när han måste gå i ett jämt tempo utan att stanna och nosa. Han behöver inte göra det hela promenaden, men ungefär halva ska vi iaf gå utan pauser! Så får han börja vänja sig. I vår och i sommar ska vi ju ut o springa med honom och då måste han ju förstå att han inte kan stanna överallt!

Jag hoppas verkligen att filmen e bra ikväll, blev ju så besviken på flickan som lekte med elden, men jag kan tänka mig att den här kan vara bättre. 2½ timme är den, så jag får verkligen hoppas at den är bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: