veroniicakarlssons

Det perfekta statsskicket

Kategori: Allmänt

Idag har vi gjort en uppgift som heter det perfekta stasskicket. Det gick alltså ut på att skapa ett bra statsskick i en stat där det höll på att bryta ut inbördeskrig m.m. Det var en ganska svår men väldigt intressant uppgift! Vi träffades 12.30 och var färdiga strax efter 18, men det va skönt att vi gjorde hela idag för nu e jag ledig imorn :)

Jag tränade aldrig imorse, kom på i sista sekund att jag läst fel kapitel så då hade jag inte ens läst hälften av det jag skulle till uppgiften så då stannade jag hemma o läste ett kapitel till istället!

Imorn ska jag ta det lugnt. Ska läsa lite o så, men ingen stress! Sen ska jag spåra med Aston, det e så jäkla kul! O på kvällen ska jag, Micke, Linnea och Linus på bio och se luftslottet som sprängdes. Sen blir det att åka hem o se slutet av Idol ;P

Det här kommer bli en rolig helg!
Fredag: Plugga, bio
Lördag: Plugga, träna, ost- och vinkväll med tjejerna i klassen
Söndag: (Träna), plugga, baka hos Karro! Mysa på första advent!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: