veroniicakarlssons

Diska

Kategori: Allmänt

Jag måste verkligen diska. Får inte gå och lägga mig innan jag iaf har påbörjat berget! Usch! Jag gillar verkligen inte att diska. Diska och dammsuga, huvva!

Aston struntade i sladden på eftermiddagen idag, skönt! Dumma hund! Jag va jätteorolig när jag va i skolan, inte alls kul, o problemet e ju inte direkt löst, men men.. Micke har sagt att han ska titta på det, men än så länge har han då inte gjort det..

Ikväll har jag pluggat o vi har haft tvättstugan. En lugn kväll med andra ord.
Imorgon är det föreläsning 10-12, sen hem o käka lunch o gå ut med Basse o plugga. Och sen till IKSU och köra pump med Linnea o sen hem och dö! Skönt! Jag fick inte min bok idag, hoppas verkligen den kommer imorn!

Jag vill inte diska!

Fick ett sms från bror min nyligen: "Alla springer rakt fram utom Aston han fick sladd".
Först blev jag jätte fundersam, förstod inte alls det roliga - sen kom jag på att han syftade på att Aston har ätit en sladd idag. Ja, han e rolig han! Eller sjuk, välj själv ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: