veroniicakarlssons

Dubbeln

Kategori: Allmänt

Igår vann AIK över IFK igen. Man kan lixom inte tveka längre, AIK är bäst i Sverige ;) Riktigt kul att vinna dubbeln för första gången! Grymt jobbat gnaget!

Vi firade genom att käka biff på Heléns krog o sen gick jag o mamma o såg This Is It! Om man gillar dans ska man verkligen se den filmen, om man e lite skeptisk till Jackson som person så blir man inte mindre skeptisk av den här filmen kan man säga, men han verkar väldigt kärleksfull iaf :P Så fort han gav nån kritik så sa han efter "med kärlek säger jag det". Haha!

Idag e det fars dag, eftersom pappa bor "några" mil bort så blir det inte så mycket firande. Men jag ska ringa sen o snacka lite skit med pappsen ;P Istället ska vi fira mormors födelsedag! Av mamma, Tezz o mig ska hon få en resa upp till mig, det blir kul!

Nu ska jag äta frukost, mamma var väldigt bestämd med att hon ville sitta framför tvn o äta frukost idag, konstigt. Hela min uppväxt har jag hör "man sitter inte framför tvn o äter!" men alla kan ju förändras.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: