veroniicakarlssons

Fest?

Kategori: Allmänt

Nä, att kvällen tillställning skulle va en fest var nog att överdriva. Vi drog dit redan vid 19 också kollade vi på postkodmiljonären o sen körslaget osen gick jag hem :P Att jag gick hem berodde dock mer på Aston än på festen! Hans gräns att vara ensam hemma är än så länge tre timmar. Den 24e blir han 8 månader o då tänkte vi utöka till 3½ timmar o sen när vi kommer upp igen efter jul så är han över 9 månader o då tänkte vi utöka till 4 timmar.. sen håller det sig nog stadigt på 4 timmar tills han är året iaf! Han har tillräckligt med separationsångest så vi skyndar långsamt :P

De som var på den här så kallade festen va iaf jag, Micke, Linnea, Linus och Chrille :P Men när jag gick så kom det tre till så nu är de iaf sju stycken! Nä, jag driver bara lite, det va trevligt faktiskt o jag ska inte klaga för jag hällde i mig tre ganska stora groggar under tiden jag va där :P

Sen jag skrev sist har jag annars inte gjort så mycket, jag siv en stund också läste jag lite!

Imorn ska jag nog spinna 11-12, sen har vi tävttstugan 13-16 plus att vi har städdag. Sist men inte minst ska Aston få springa av sig rejält! Idag är hans sista vilodag, så imorn ska han få springa ur sig all överskottsenergi :P Men han e förkyld stackarn, nyser jättemycket och är snorig! Men han e pigg o glad som vanligt så e nog ingen fara!

Vi har massa snö nu, det e roligt :)

Kommentarer

  • Teresia säger:

    Blev gratängen med pasta,lax och broccoli god? Lät smaskens! Ge mig receptet:)! Hälsa Aston att han ska krya på sig! Puzz!

    2009-11-15 | 13:53:27
    Bloggadress: http://emmakohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här: