veroniicakarlssons

Fredag

Kategori: Allmänt

Ja, jag bestämde mig för att inte plugga idag! Bra val tycker jag! Får istället bli mer plugg imorn o på söndag men jag har hela dagarna lediga då och eftersom Micke har lbivit lite beroende av ett tv-spel så är det nog inga problem för honom att jag sitter o pluggar :P

Det jg däremot har gjort är att jag o Aston va på långpromenad. När vi kom in va han jättetrött o fick valpfnatt, det va länge sen sist. Haha, det va ganska kul! Han fick sit rep så han kunde få ut sin energi eller vad man ska kalla det på repet istället för på andra saker i lägenheten inklusive mig. Det tog inte så jättelång stund innan han hade lugnat sig igen och la sig o sov istället!

Jag har även städat toan/handfatet, vardagsrumsbordet och jag har dammat.

Jag har vart ute och lagt ut ett spår till Aston och snart ska vi gå ut så han får spåra, dofterna ska bara få lägga sig lite först!

Det som är kvar att göra är att vi ska borsta Aston när han har spårat. Sen ska Micke dammsuga, jag ska svabba och vi ska julpynta! Linnea kommer ca kl 15 o sen ska vi laga middag innan bion! Bion börja redan 17.30 så det blir att ta bussen som går 17.

Snart är det advent, mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: