veroniicakarlssons

G vs U 2-2 skulle man kunna säga..

Kategori: Allmänt

Ja, nu har jag fått svar på mailet jag skickade igår till min lärare. Jag blev inte godkänd på tentan, men eftersom jag gjort bra ifrån mig på andra delar av kursen så väljer de att hellre fria än fälla så jag får G på momentet. För att förtydliga detta extra för Fredriks skull så kan jag inte få A, Umeå universitet har inte infört det betygsystemet igen - de är bakåtsträvande. Men, ett mitt G är väl ungefär som ett E så ja, Tezz A slår mig med hästlängder skulle man kunna säga. Men, till mitt försvar så var det tre pers i hela klassen som klarade den här tentan, 3 av 26.. Det är just nu 9 av 26 som är godkända på momentet, jag är galet nöjd att vara en av dom!

Nu kan jag skita i den här tentan - så i fortsättningen pratar vi inte om den, okej? :D

Idag har jag vart ledig (ja, Fredrik, ledig - du är bara avis!) Imorse skulle jag o Aston gå på långpromenad men det regnade så vi gick lite kortare :P Men för drygt en timme sen var vi ute och spårade! Han är grym på det, det e jättekul! Så himla lätt också! Måste dock göra det svårare för honom om han är såhär duktig!

Jag har lite mer saker att bertta men jag måste gå o möta Micke nu!

Ja må han leva, ja må han leva!
Grattis min fina älskling på födelsedagen!
Jag älskar dig!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh vilket virr-varr med tentan - otroligt hur det kan få funka! Skönt att du är godkänd på momentet i alla fall.



    Grattis till Micke på födelsedagen också :)

    2009-11-20 | 15:17:04
    Bloggadress: http://malliiin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: