veroniicakarlssons

Heldag

Kategori: Allmänt

Ja, gårdagen hade mycket att bjuda på, 10-15 i skolan, det e en lång dag för er som inte vet :P Var hemma på lunchen också o gick ut med Aston. Det var första gången han va ensam i tre timmar o sen bara fick gå ut en snabbis för att sen va ensam igen. Micke slutade typ en timme tidigare dock så andra passet blev bara två timmar, men ändå - det går bra nu ;)

Direkt när skolan va slut gick jag o Linnea o tränade spinning. Det va jobbigt men väldigt skönt efteråt! Jag förstår inte de som går när det är dags att strecha, det e ju det man längtar efter, att få sitta o andas lite!
På vägen hem gick jag in på ica o köpte fredagsmys. Väskan blev väldigt tung o uppförsbackarna på vägen hem hade jag gärna sluppit :P

Kom inte hem förän typ 17.30 o vid 18.30 var det dags att gå igen. Vi va bjudna hem till Anna o Mattias på middag och idol-mys! Middagen va jättegod! Jag åt massor, blir fruktansvärt hungrig av träningen :P När vi kom hem var klockan över halv 1 och det blev raka vägen till sängen!

Imorse stod klockan på 8. Det va bara o gå upp o göra sig i ordning. Micke skulle spela fotboll o jag skulle kolla för några i min klass va med i samma lag. Jag va där drygt en timme o kollade lite, han se deras två första matcher. Sen gick jag hem till Aston! Inte jättenödvändigt tror jag för han ligger i sin hundsäng o sover nu o det e väl ungefär det han gör när vi inte e hemma men men :P

Ikväll ska jag o micke försöka göra nånslags pastagratäng med lax och brocolli (stavas?), måsta bara hitta nåt slags recept att följa. Det blir nog bra! Efter middagen någongång är det antagligen fest. Micke ska festa och jag ska ta det lugnt!

Annars ska jag nog plugga lite o sova en stund idag också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: