veroniicakarlssons

Hemma

Kategori: Allmänt

Gårdagens konsert var grymt bra! Vi kom till globen typ 18.25 o va inne strax efter 19. Var på plats typ 19.35 o förbandet började spela typ 19.50 så ganska bra tajming måste jag säga! Pink började vid 21.10 och det var värt väntan! Hon var grymt bra! Bjöd på sig sälv, dansade, sjöng o snackade med publiken. Jag har inte vart på en riktig konsert sen högstadiet typ, förutom en the ark-spelning på debaser (om man kan kalla det för konsert). Men jag kommer kanske gå oftare nu, men det ska ju va nån som Pink man e o kollar på - som verkligen ger allt. Skulle va grymt o se typ Winnerbäck också, men på ett heelt annat sätt - det e ju inte riktigt att gå på konsert!

I aftonbladet fick hon bara 3+, jag tycker hon va värd så mycket mer. Tycker det är konstigt att hon fick kritik för en sak hon gjorde som hela publiken skrattade åt.. Jag, Tezz o Emma tyckte iaf att det va grymt o det e ju det viktiga ;P

Sov ca 5 timmar inatt o sen var det bara att åka iväg till flyget o sen ta sig direkt till skolan. Väl hemma blev det ett kärt återseende med älsklingarna! Aston kändes jättestor! Haha, man ser inte att han är stor när man träffar honom varje dag, men gud vad stor han har blivit! Micke såg ut ungefär som vanligt, lite större leende bara ;)

Nu ligger de o sover i soffan fast det är jag som e trött :P Men men.. det e skönt att va hemma! Som jag har saknat mina pojkar. Om drygt en månad har jag o Micke varit tillsammans i 5 år, det e länge ;) I februari har vi bott ihop i 3 år! Galet! Tiden bara flyger, men vi e lyckliga. Man känner det när man e ifrån varandra o får sakna varandra lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: