veroniicakarlssons

Infekterat?

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om Aston sår blivit infekterat, det är svullet o lite rött på vissa ställen.. Nån som vet om det är okej att det är svullet typ mellan stygnen? Asså.. det ser ut lite som kulor mellan varje stygn typ. Vi får avvakta, han verkar ju må bra o han har inte ont (äter iofs smärtstillande :P)

Idag har jag verkligen inte gjort nånting.. Jag har diskat lite o vart ute med Aston en gång.. snart ska jag gå ut med honom igen o sen ska jag diska färdigt, sortera tvätt och förhoppningsvis städa toaletten innan jag ska iväg o träna med Linnea.

Jag har pluggpaus den här veckan :P Tänker börja igen nästa vecka.. har beställt två böcker som förhoppningsvis kommer nästa vecka någon dag!

Nä, dags att ta tag i den här dagen!

Kommentarer

  • Paula säger:

    Försöker minnas hur det var med Loppan, och nog är det så att det är svullet ett tag. Så det är nog ingen fara!

    Kram

    2009-11-06 | 09:15:22
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: