veroniicakarlssons

Ledig

Kategori: Allmänt

Jag blev ledig idag, väldigt skönt för då kan jag va hemma med Aston o slippa lämna honom ensam! Men han ska få va ensam en liiten stund ändå för jag ska iväg o träna men då blir han bara ensam typ en timme innan husse kommer hem. Hade jag haft föreläsningen som jag egentligen skulle haft skulle han bli ensam i tre timmar, o det vill jag helst inte just nu.. :) Men imorn får han bli det, och måndag o tisdag, men det är iaf bara tre dagar av typ åtta!

Aston har hittat en ny plats som han gärna ligger på när jag sitter vid datorn, det är under datbordet.. han lägger sig ner så stolen skjuts ut o sen kan jag inte skjuta in den igen för då ligger han ju där :P

Igår var det tentafest nr två skulle man kunna säga :P Linnea hade ju peppat för att vi skulle ha den riktiga tentafesten igår o inte i måndags.. men alla va sega igår typ :P Men det va ett litet gäng som va peppade. Själv va jag där i typ 2½ timmar men drack inget, satt o snackade o umgicks o sen gick jag hem o sov :P

Tanken va att jag skulle ha föreläsning 13-15 idag. Nu blir det istället bodypump 16-17. Skiitbra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: