veroniicakarlssons

Lindvallen

Kategori: Allmänt

Igår var det middag för mormor, hon va pigg o glad som vanligt så det va kul! Melissa va trött sötnosen, men hon vägrade att sova ;) Hon hade blivit jättestor, lilltjejen! Man smälter när man ser henne, hon e så söt!

När middagen o fikat va avklarat började Fredrik snacka om att åka på skidsemester, grymt kul skulle det va! Vi kollade runt lite o hittade ganska bra priser ett par veckor innan påsk! Vi har bestämt att vi ska bestämma oss i veckan, men jag tror vi redan har bestämt oss! Måste lösa det med pengar på nåt sätt bara, jag skulle behöva ett jobb. Jag ska ta kontakt med donken i Umeå o se till att få jobba där :P Skönt o kunna få in extra pengar varje månad! Har vart tajt på sista tiden, Aston kostar pengar ;)

Igår bestämde jag o Micke att han skulle åka ner till veterinären o kolla Astons stygn för jag har kollat på massa bilder o läst på veterinärsidor o är det svullet så ska man kolla det, o grejen e ju att hans e svullet i själva stygnen inte runt om, jättekonstigt ser det ut! Eller det såg konstigt ut iaf, nu tyckte Micke att det såg mycket bättre ut igårkväll så han ska titta på det sen o bestämma om han ska åka eller inte.

Idag har jag inget planerat, vi får se vad den här dagen har att erbjuda :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: