veroniicakarlssons

Natten

Kategori: Allmänt

Inatt har Aston varit dålig i magen. Husse har fått gå upp två gånger inatt och tagit ut honom. Matte har fått legat o sovit, tack! Micke e ledig idag och det är ju skönt med tanke på att Aston annars skulle blivit ensam och det känns inte som ett bra alternativ när han mår såhär! Han måste ju gå ut betydligt oftare nu! Just nu sitter han och gnäller och tittar på bänken där hans torrfoder just nu står och sväller i vatten.. han är inte glad på mig som inte ger han hans mat! Meen.. det e ju för hans egen skull!

Igår var det el classico, kan det bli större än så eller? Kan det bli större än att Zlatan går in och avgör matchen? Haha, nä, det kan nog inte bli så mycket större!

Idag är det två tråkiga föreläsningar. Har funderat mycket på om jag verkligen ska gå.. men jag ska nog det! Tror jag.. Nu är jag ju ändå vaken, men det jag skulle kunna göra som jag vet att jag skulle få ut mer av är att skriva rent föreläsningar nu på morgonen och sen gå till skolan på eftermiddagen.. men jag vet inte, blir ju så rädd att man ska missa nåt!

Nu ska jag äta frukost iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: