veroniicakarlssons

Pink

Kategori: Allmänt

Snart är det dags att packa väskan o åka hem igen! Men först kommer ju morgondagen och själva anledningen till resan, jag o systeryster ska på Pink i globen imorgonkväll! Hon fick det i födelsedagspressent av mig o imorn är det dags! Det ska bli riktigt skoj, en av Tezz klasskamrater ska med också!

Annars är det väl dags att summera det här besöket.. Fredagen var riktigt trevlig, tiden gick fort o helt plötsligt var klockan 2 innan jag låg hemma i sängen. Var skönt att få vinna på biljard också, va länge sen sist :P I lördags fick jag träffa lilla Niña igen, som inte var så liten längre, jättestor hade hon blivit! När söndagen kom var det dags att fira mormors födelsedag och få träffa brorsan, Leyla o lilla Melissa igen! En skidresa blev planerad och då får man väl säga att man haft en lyckad kväll ;) Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, verkligen bara slappat o inte gjort nånting! När mamma kom hem bakade hon blåbärs- o hallonpaj o sen kom Fredrik, Leyla o Melissa över. Melissa va mysig o pajen va god, så ännu en lyckad kväll :P

Imorn ska jag hem till Sofia o bli bjuden på lunch! Trevligt trevligt! Vid 16.30 ska jag möta upp Tezz o Emma i stan o käka middag innan konserten! Måste packa också imorn innan jag ska till Sofia för tidigt på onsdagmorgon, redan vid 7, skjutsar Hans ut mig till bromma o flyget som går hem till Umeå o mina pojkar! Som jag har saknat dom <3

Micke gick aldrig till vetten idag, han tycker stygnen såg väldigt mycket bättre ut o han skickade ett par bilder och jag höll med så vi väntar tills på torsdag när vi ska dit o ta bort stygnen! Micke tycker att det ska bli jätteskönt att Aston slipper tratten, själv har jag ju inte märkt av den så mycket eftersom jag har vart i Sthlm!

Jag vill verkligen tacka alla också som har brytt sig och frågat hur Aston mår o så, det betyder mycket. Nu har det ju egentligen inte varit nån fara med honom, kastreringen va ju planerad. Men ett par dagar förra veckan var verkligen inte roliga, o då e det skönt att ha vänner och familj som bryr sig <3

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: