veroniicakarlssons

Sladd

Kategori: Allmänt

Idag när Aston va ensam hemma så tuggade han i sig en sladd.. hmm.. Inte så bra! Vi själva har inga sladdar i hallen där han är, men det går en sladd mellan telefonjacket i hallen och telefonjacket i vardagsrummet (varför?) och den har han slitit loss o tuggat e lekt med.. suck! Jag har försökt tejpa o så nu, så jag hoppas han låter den vara i eftermddag för jag måste ju tillbaka till skolan.. Aja, tur att han inte typ fick en stöt eller nån sån skit.. Dumma hund!

Idmorse hade vi en föreläsning om demokrati och diktatur, den va enkel. Jag gick typ en halvtimme tidigare så jag skulle hinna hem o ta ut Asse innan han kissade på sig ;) Nä, det skulle han inte göra. Men anledningen till att han har hållt på med sladden var antagligen att han var bajsnödig, han är hopplös när han e nödig! Dumma hund!

Jag ska strax ta ut honom en snabbis igen o sen ska jag tillbaka till skolan för en föreläsning till på eftermiddagen! Jag hoppas att jag får ett sms att jag har böcker att hämta ut så jag kan hämta de på väg hem från skolan sen! Det e en skolbok jag väntar på som jag vill kunna börja läsa o jag vet att den e skickad så den kommer idag eller imorn, men förhoppningsvis idag! Ikväll blir annars en lugn kväll, vi har tvättstugan 19-22..

Förresten, vår föreläsare sa idag att han skulle hinna med allt på tre dagar å det blir långhelg i helgen, gött :D Jag sa spåra med Aston! Goa hund! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: